«Телефон Довіри слухає Вас»

психологічна підтримка в кризових ситуаціях

Що необхідно, щоб стати волонтером?


Потрібно пройти курс спеціалізованого навчання та подальший професійний відбір. Робота консультантів на «Телефоні Довіри» є волонтерською, а відповідно, безкоштовною, та як така, що вимагає від волонтера великої відповідальності, свідомості та забирає багато сил і енергії.

➲ Навчання телефонного консультування проводиться двічі на рік: весною (квітень) та восени (жовтень).
➲ Навчальна програма складається із двох частин: теоретичної та практичної.
➲ Тривалість навчання - 3 місяці; графік зустрічей узгоджується тренерами та учасниками.
➲ Вік учасників - старше 18 років.

Документи, які необхідно подати, для проходження навчання консультантів «Телефону Довіри»:

1. Заповнена анкета.
2. Ксерокопія паспорта (1-2 сторінки та сторінки із пропискою).
3.1. Для жінок – довідка з психоневрологічного диспансеру (м. Львів, вул. Коціловського 30) про те, що не перебуваєте на обліку у психіатра. Якщо Ви з іншого міста - диспансер по місцю прописки.
3.2. Для чоловіків – військовий квиток.
4. Три фото на документи (розміром 3,5см х 4,5см).

➲ Усі вищезазначені документи, у період подачі заявок на навчання, потрібно відсканувати або зробити чітке фото та надіслати на електронну пошту dovira-1558@ukr.net
➲ Після подачі заявки з Вами сконтактуються для призначення співбесіди. У разі успішного проходження співбесіди, Ви будете запрошені на навчання та повідомлені про перше заняття.

Відгуки

2018: Я дуже задоволена і вдячна за можливість проходження навчання на курсах «Телефону Довіри». Це дуже хороша можливість для власного особистісного розвитку. Під час навчання було прослухано багато інформативних лекцій, зачитаних тренерами, психотерапевтами та психіатрами. Також була чудова можливість спробувати себе та відчути у ролі консультанта, навчитись бути присутнім з абонентом та підтримуючим його. Тим самим є змога покращити та розвинути свої комунікативні здібності. А найголовніше, є можливість справді бути корисним для тих людей, які потребують підтримки, допомоги та просто людської участі. Дуже задоволена тренерами «Телефону Довіри», які проявили увагу, зацікавлення та надали підтримку кожному учаснику групи, тим самим, створивши дуже затишну та теплу атмосферу. Велика подяка організаторам та й усім, хто долучений до цієї справи!




2018: Я мріяла навчатися телефонному консультуванню на «Телефоні Довіри» ще з 2016 року, але не наважувалася подати документи. Відтоді минуло два роки, за яких я стала більш рішуча і все ж таки зробила це, про що ні разу не шкодувала за час проходження навчання. Навчання проходило пізнавально, інформативно та корисно. Я ніколи не знала, що буде далі, що ми вивчатимемо на наступному занятті. «Телефон Довіри» для мене був загадкою і ця загадковість викликала ще більший інтерес до навчання та до служби в цілому. Навчання тут — це гарна платформа для розвитку не лише в професійному, а й в особистісному плані. Тому, навіть не йшлося про те, щоб пропустити якесь із занять. Заняття охоплювало теоретичну та практичну частини. Тренери і запрошені лектори дали можливість отримати гарну підготовку в затишній, дружній атмосфері. Ясна річ, без осуду, критики, приймаючи кожного тим, ким він є.