«Телефон Довіри слухає Вас»

психологічна підтримка в кризових ситуаціях

Що необхідно, щоб стати волонтером?


Потрібно пройти курс спеціалізованого навчання та подальший професійний відбір. Робота консультантів на «Телефоні Довіри» є волонтерською, а відповідно, безкоштовною, та як така, що вимагає від волонтера великої відповідальності, свідомості та забирає багато сил і енергії.

➲ Навчання телефонного консультування проводиться двічі на рік: весною (квітень) та восени (жовтень) у м. Львові.
➲ Навчальна програма складається із двох частин: теоретичної та практичної.
➲ Тривалість навчання - 3 місяці; графік зустрічей узгоджується тренерами та учасниками.
➲ Психологічна/психотерапевтична освіта необов'язкова.
➲ Вік учасників - старше 18 років.

За оновленою інформацією про початок набору у навчальну групу слідкуйте на даному сайті та нашій fb-сторінці.

Документи, які необхідно подати, для проходження навчання консультантів «Телефону Довіри»:

1. Заповнена анкета.
2. Ксерокопія паспорта (1-2 сторінки та сторінки із пропискою).
3.1. Для жінок – довідка з психоневрологічного диспансеру про те, що не перебуваєте на обліку у психіатра.
У м. Львові за адресою вул. Коціловського, 30; якщо Ви з іншого міста, то у диспансері за місцем прописки.
3.2. Для чоловіків – військовий квиток.
4. Три фото на документи (розміром 3,5см х 4,5см).

➲ Усі вищезазначені документи, у період подачі заявок на навчання, потрібно відсканувати або зробити чітке фото та надіслати на електронну пошту dovira-1558@ukr.net
➲ Після подачі заявки з Вами сконтактуються для призначення співбесіди. У разі успішного проходження співбесіди, Ви будете запрошені на навчання та повідомлені про перше заняття.

Відгуки учасників навчальних курсів

2018: Я дуже задоволена і вдячна за можливість проходження навчання на курсах «Телефону Довіри». Це дуже хороша можливість для власного особистісного розвитку. Під час навчання було прослухано багато інформативних лекцій, зачитаних тренерами, психотерапевтами та психіатрами. Також була чудова можливість спробувати себе та відчути у ролі консультанта, навчитись бути присутнім з абонентом та підтримуючим його. Тим самим є змога покращити та розвинути свої комунікативні здібності. А найголовніше, є можливість справді бути корисним для тих людей, які потребують підтримки, допомоги та просто людської участі. Дуже задоволена тренерами «Телефону Довіри», які проявили увагу, зацікавлення та надали підтримку кожному учаснику групи, тим самим, створивши дуже затишну та теплу атмосферу. Велика подяка організаторам та й усім, хто долучений до цієї справи!

2018: Я мріяла навчатися телефонному консультуванню на «Телефоні Довіри» ще з 2016 року, але не наважувалася подати документи. Відтоді минуло два роки, за яких я стала більш рішуча і все ж таки зробила це, про що ні разу не шкодувала за час проходження навчання. Навчання проходило пізнавально, інформативно та корисно. Я ніколи не знала, що буде далі, що ми вивчатимемо на наступному занятті. «Телефон Довіри» для мене був загадкою і ця загадковість викликала ще більший інтерес до навчання та до служби в цілому. Навчання тут — це гарна платформа для розвитку не лише в професійному, а й в особистісному плані. Тому, навіть не йшлося про те, щоб пропустити якесь із занять. Заняття охоплювало теоретичну та практичну частини. Тренери і запрошені лектори дали можливість отримати гарну підготовку в затишній, дружній атмосфері. Ясна річ, без осуду, критики, приймаючи кожного тим, ким він є.

2018: Неймовірно цікавий досвід, лекції, практичні заняття дуже змістовні. Тренери вміють знайти підхід до кожного. Нові знайомства, які допомогли мені здобути і поділитись своїми знаннями, техніками тощо. Місце, де можна не лише почути структуровану, цінну інформацію, а й місце, де можна її відпрацювати і відчути, що тебе приймають таким, який ти є (принаймі так було зі мною). Пробуйте і успіху Вам!

2018: Дуже цікаві теми лекцій та практичні завдання. Я справді вдячна, що могла отримати цінний досвід як теоретичних знань, так і їх використання на практиці. Окремо хочу виділити доброзичливу та позитивну атмосферу, яку творили і тренери, і учасники. Я почерпнула для себе багато корисної інформації, яка дозволила мені ширше і глибше розуміти потреби та проблеми, з якими може зіткнутися фактично кожен з нас. Якщо вкласти свій досвід навчання у декілька слів, то це будуть: безпека, прийняття, знання, розуміння і зростання. Дякую за можливість навчатися і бути частиною цих курсів!

2018: Хочу звернутись до тих, хто сумнівається чи йти на курси підготовки волонтерів на «Телефон Довіри». Тож можу з впевненістю сказати – не сумнівайтесь! В першу чергу тренери створюють таку атмосферу безпеки і толерантності , в якій Ви себе почуваєте комфортно і енергійно. Часто було, що перед навчанням (коли заняття були в вечірній час) важкий день і мене покидали сили, та переступаючи поріг аудиторії, в якій ми займались, відкривалось «друге дихання»:))) Найцікавіше було те, що усю теорію, яку ми здобували на курсах, можна було використати на практиці. І досвід, який я там отримала, став для мене неоціненним, не тільки для консультацій, а й для повсякденного життя, адже із своїми рідними і друзями теж важливо бути уважними, турботливими і розуміючим. Усім добра!